Dzisiaj nie będzie festiwalowo, nagrodowo ani nawet literacko, dzisiaj będzie poradnikowo i praktycznie.

Każdy, kto posiada fanpage (stronę firmową) na FB zapewne zauważył jak mało osób reaguje na jego wpisy. Męczysz się człowieku, kombinujesz i raptem kilka, kilkanaście osób polubiło post. Totalna klapa.

Zastanawiasz dlaczego, o co tu chodzi? A jak nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo…. ale co w takim razie robić? Zrezygnować z prowadzenia fanpage’a ? No nie, na pewno nie to! A co? Jeszcze chwilkę, jeszcze momencik.

Musisz wiedzieć, że to algorytm decyduje ilu i którym fanom Twój post pokaże się na ich tablicy. Statystycznie post zobaczy ok. 5% Twoich fanów więc przy liczbie 1000 obserwujących, będzie to ok. 50 osób. Słabo prawda? Jednak to nie koniec opowieści, bo są sposoby aby te statystyki zmienić, znacznie poprawić.

Wszystkie metody, narzędzia i myki marketingowe doskonale i bardzo jasno opisał Cyfrowy Tubylec – Marcin Żukowski w swej książce „Twoja firma w social mediach” wydana przez Onepress. Właśnie ukazało się III wydanie tej książki, uaktualnione o czasy koronawirusa i najnowsze rozwiązania marketingowe.

Masz szansę dowiedzieć się jak zwiększyć liczbę fanów jak tworzyć posty aby docierały do większej liczby osób, jak uatrakcyjniać posty, w jakich dniach i godzinach publikować. Dowiesz się też jak i gdzie reklamować fanpage i posty, a także jak zarządzać budżetem marketingowym aby wydane pieniądze przyniosły Ci oczekiwany efekt.

Poznasz również inne social media tj. Instagram, Twitter czy Youtube. Ta książka to kopalnia praktycznej, marketingowej, nowoczesnej wiedzy. Każdy kto prowadzi fanpage powinien tę wiedzę zdobyć. Bez kitu. Szczerze polecamy choć nikt nam za to nie płaci.

Książka dostępna tu https://liber.pl/twoja_firma_w_social_mediach_podrecznik…


O książce


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej – firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać – zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i… do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały – do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych – teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *